Η ιστορία ξεκινάει πρίν από δύο χρόνια .
Μόλις τελείωσε την πρώτη λυκείου και βγήκαν οι βαθμολογίες των πανελληνίων άρχισαν τα τηλέφωνα σε γνωστούς που τα παιδιά τους πέρασαν με καλή βαθμολογία .
Ποιόν είχατε καθηγητή ; Πόσα του δίνατε ; Είναι καλός ; Το τηλέφωνό του ;
Σε ποιο φροντιστήριο στείλατε το παιδί σας ;
Ποιοι καθηγητές είναι εκεί ;
Μετά αρχίσαμε να παίρνουμε τους καθηγητές . Στη αρχή ήταν επιφυλακτικοί ( υπάρχει και η εφορία ).
Στο πρώτο τηλέφωνο αόριστες απαντήσεις .Δεν έχω χρόνο. Είμαι πιασμένος.
Στο δεύτερο αφού είχαν πάρει τις πληροφορίες τους για την οικονομική κατάσταση της οικογένειας , το μορφωτικό επίπεδο του παιδιού (όλοι θέλουν αριστούχους ) απαντούν ποιο συγκεκριμένα .
Που κάθεστε να περάσω αύριο στις 10 .
Από το τηλέφωνο δεν λέγονται αυτά .Γίνονται και συνακροάσεις .
Τελικά αφού γίνουν τα ανάλογα παζάρια με γρούπ παίρνω τόσα ενώ μόνο το παιδί (ιδιαίτερα) τα τριπλά .
Στις αρχές του φθινοπώρου με την έναρξη της δευτέρας λυκείου αρχίζει ο Γολγοθάς του παιδιού.
Κάθε μέρα πρέπει να ετοιμάζεται για τα μαθήματα του σχολείου και ταυτόχρονα να παρακολουθεί ένα με δύο μαθήματα με τους καθηγητές.
Αν οι καθηγητές έρχονται στο σπίτι έχει καλά αν όμως πρέπει να πηγαίνει στο σπίτι τους χάνει ώρα για το πήγαινε έλα .
Πολλά παιδιά μέσα σε αυτό το χάος έχουν να δώσουν και εξετάσεις για Lower, proficiency κα .
Ετσι περνά η δευτέρα λυκείου μια πρόγευση του τι θα ακολουθήσει.
Ερχεται το καλοκαίρι . Συμβούλια στη οικογένεια .Πόσες ημέρες να πάμε διακοπές για να μην χάσει το παιδί ώρες διαβάσματος.
Πρέπει να κάνουμε συνδυασμό και με τους καθηγητές πότε θα πάνε αυτοί πότε θα έλθουν .
Στις διακοπές παίρνουμε και μερικά βιβλία να διαβάζει το παιδί . Να αξιοποιήσουμε και τον χρόνο των διακοπών . Για τον χρόνο του παιδιού ποιος σκέπτεται ;
Ερχεται το φθινόπωρο . Τρίτη λυκείου στη τελική ευθεία . Εδώ κρίνεται το μέλλον σου και άλλα τέτοια λένε οι γονείς , οι θείοι , οι συγγενείς .
Το παιδί πανικοβάλετε .Τι πρόκειται να συμβεί ; Τι με περιμένει ;
Πάλι διαπραγματεύσεις με του καθηγητές για τα ωράρια .
Αρχίζει η σχολική χρονιά . Επτά ώρες στο σχολείο και στη συνέχεια το πιάνουν οι καθηγητές .
Στοίβες τα βιβλία τα τετράδια . Το παιδί διαβάζει μέχρι τα μεσάνυχτα ή και πιο πέρα για να προλάβει .
Παρακαλούν όλοι να γίνει καμία απεργία , καμία κατάληψη για να βρεθεί χρόνος για επιπλέον διάβασμα .Στο σχολείο παρατηρείτε το φαινόμενο οι μαθητές να πηγαίνουν στο μάθημα που τους ενδιαφέρει και στα άλλα να φεύγουν .
Να μπαίνει ο καθηγητής στη τάξη και να βλέπει ένα – δύο μαθητές . Οι άλλοι προτιμούν να πάνε στο σπίτι για διάβασμα . Στο σχολείο θα χάσουν μόνο την ώρα τους .
Ερχεται το Πάσχα και φεύγει . Μας έμεινα 20 μέρες για τις εξετάσεις.
Το παιδί έχει τρελαθεί .Το άγχος δεν μετριέται. Πηγαίνει στη εκκλησία να μεταλάβει και λέει την μισή ιστορία ( να μην χάνουμε χρόνο ).
Αρχίζει να σκέπτεται πόσες απουσίες έχω κάνει μέχρι τώρα . Πόσες μου μένουν ; Πηγαίνει στο καθηγητή να ρωτήσει και η απάντηση . Μην έρχεσαι καθόλου δεν παίρνουμε απουσίες . Πλέον το σχολείο έκλεισε 20 μέρες πιο μπροστά . Από το πρωί μέχρι το βράδυ διάβασμα Ατελείωτο διάβασμα . Αποστήθιση των πάντων . Η επιτυχία θα κριθεί αν μπορέσει να γράψει κατά λέξη την παράγραφο του βιβλίου . Οποιος ξεχάσει μια λέξη ή την πει με άλλη χάνει μόρια.
Με τις ώρες κάποιος από τους γονείς κάθετε και ακούει το παιδί να απαγγέλνει το βιβλίο από έξω .
Οι γονείς συσκέπτονται τι θα δώσουμε το παιδί τώρα στις εξετάσεις για να το ενισχύσουμε . Θέλουν να το ντοπάρουν όπως τους αθλητές .
Ρωτούν άλλου γονείς , ρωτούν την φαρμακοποιό. Τελικά πάιρνουν πολυβιταμινούχο centrum , tonotil , κρόκο Κοζάνη βοηθάει την μνήμη και βασιλικό πολτό μέλισσας .
Το πρωί που θα πάει να δώσει τι θα του δώσουμε για να φάει .
Κάτι σε σοκολάτα . Mars έχει πολλούς υδατάνθρακες για ενέργεια .
Παραμονή του πρώτου μαθήματος το παιδί διαβάζει μέχρι τα μεσάνυχτα . Οι γονείς φωνάζουν να πάει να κοιμηθεί .Υπενθυμίζουν τις οδηγίες των καθηγητών για τον απαραίτητο ύπνο .
Πέφτουν όλοι να κοιμηθούν . Ενας ύπνος όλο εφιάλτες . Κατά τις πέντε σηκώνετε ο πατέρας . Νωρίς είναι ακόμη λέει η μητέρα . Δεν μπορώ άλλο θα κατέβω κάτω . Και πάει και στήνετε στο PC να περάσει η ώρα .
Στις 6,45 σηκώνετε η μητέρα και αρχίζει να ετοιμάζει το ενισχυμένο πρωινό . Πρώτα το tonotil μετά γάλα με κακάο και στο τέλος μία σοκολάτα Mars.
Ο πατέρα δεν θα πάει στη δουλειά .Πήρε δύο μέρες άδεια για ψυχολογική ενίσχυση του παιδιού.
Το παιδί καθυστερεί να έλθει . Κάθεται και διαβάζει οτι νομίζει ότι δεν θυμάται . Βασικά δεν θυμάται τίποτε και αυτό δημιουργεί πανικό.
Θέλει να κάνει εμετό . Είναι άρρωστο .Το άγχος πέρα από κάθε όριο.
Η μητέρα να επιμένει να φάει . Πώς θα πάει νηστικό θα λιποθυμήσει.
Το φαγητό δεν κατεβαίνει .Το στομάχι είναι κόμπος .
Ανοίγουμε την πόρτα να μπει καθαρός αέρας .
Ντύνεται σαν ρομπότ και το μυαλό στο μάθημα που το περιμένει.
Ο πατέρας το πηγαίνει στο σχολείο με το αυτοκίνητο και εύχεται καλή επιτυχία και θράσος να μην φοβάται τίποτε .
Οι ώρες δεν περνούν . Αργησε να επιστρέψει . Τι έγινε; Καθυστέρησαν να τους δώσουν τα θέματα ;
Κάποια στιγμή εμφανίζεται στη πόρτα . Νευρικότητα .
Πώς έγραψες ; Ηταν εύκολα ; Πάρε τον καθηγητή να τον πεις .
Ανοίγει το βιβλίο και συγκρίνει . Αυτό δεν το έγραψα . Εκείνο δεν το υποψιάστηκα ήταν παγίδα . Παίρνει τον καθηγητή .
Πάει το πρώτο μάθημα .
Μεθαύριο το δεύτερο μάθημα .
Μετά από 5 χρόνια που θα έχει τελειώσει θα χρειαστεί να κάνει άλλα δύο χρόνια μεταπτυχιακό .
Μετά να περιμένει πότε θα γίνει προκήρυξη του ΑΣΕΠ.
Πάλι διάβασμα πάλι εξετάσεις.
Πρώτος μισθό 700 ευρώ
Χαλάλι ο κόπος τόσων χρόνων . Τι άλλο θέλει από την ζωή ;
........................................................................................................................
16-2-2019
Τα χρόνια πέρασαν τόσο γρήγορα .
Πήρε το μεταπτυχιακό και συνέχισε και τελειώνει το διδακτορικό .
Κάνει ανακοινώσεις εργασιών .
Παρακολουθεί σεμινάρια και διοργανώνει σεμινάρια .
Συμμετέχει αμισθί στη λειτουργία του πανεπιστημίου .
Πήρε υποτροφία στο διδακτορικό και προσδοκά μια ακαδημαϊκή καριέρα
Μόλις τελείωσε την πρώτη λυκείου και βγήκαν οι βαθμολογίες των πανελληνίων άρχισαν τα τηλέφωνα σε γνωστούς που τα παιδιά τους πέρασαν με καλή βαθμολογία .
Ποιόν είχατε καθηγητή ; Πόσα του δίνατε ; Είναι καλός ; Το τηλέφωνό του ;
Σε ποιο φροντιστήριο στείλατε το παιδί σας ;
Ποιοι καθηγητές είναι εκεί ;
Μετά αρχίσαμε να παίρνουμε τους καθηγητές . Στη αρχή ήταν επιφυλακτικοί ( υπάρχει και η εφορία ).
Στο πρώτο τηλέφωνο αόριστες απαντήσεις .Δεν έχω χρόνο. Είμαι πιασμένος.
Στο δεύτερο αφού είχαν πάρει τις πληροφορίες τους για την οικονομική κατάσταση της οικογένειας , το μορφωτικό επίπεδο του παιδιού (όλοι θέλουν αριστούχους ) απαντούν ποιο συγκεκριμένα .
Που κάθεστε να περάσω αύριο στις 10 .
Από το τηλέφωνο δεν λέγονται αυτά .Γίνονται και συνακροάσεις .
Τελικά αφού γίνουν τα ανάλογα παζάρια με γρούπ παίρνω τόσα ενώ μόνο το παιδί (ιδιαίτερα) τα τριπλά .
Στις αρχές του φθινοπώρου με την έναρξη της δευτέρας λυκείου αρχίζει ο Γολγοθάς του παιδιού.
Κάθε μέρα πρέπει να ετοιμάζεται για τα μαθήματα του σχολείου και ταυτόχρονα να παρακολουθεί ένα με δύο μαθήματα με τους καθηγητές.
Αν οι καθηγητές έρχονται στο σπίτι έχει καλά αν όμως πρέπει να πηγαίνει στο σπίτι τους χάνει ώρα για το πήγαινε έλα .
Πολλά παιδιά μέσα σε αυτό το χάος έχουν να δώσουν και εξετάσεις για Lower, proficiency κα .
Ετσι περνά η δευτέρα λυκείου μια πρόγευση του τι θα ακολουθήσει.
Ερχεται το καλοκαίρι . Συμβούλια στη οικογένεια .Πόσες ημέρες να πάμε διακοπές για να μην χάσει το παιδί ώρες διαβάσματος.
Πρέπει να κάνουμε συνδυασμό και με τους καθηγητές πότε θα πάνε αυτοί πότε θα έλθουν .
Στις διακοπές παίρνουμε και μερικά βιβλία να διαβάζει το παιδί . Να αξιοποιήσουμε και τον χρόνο των διακοπών . Για τον χρόνο του παιδιού ποιος σκέπτεται ;
Ερχεται το φθινόπωρο . Τρίτη λυκείου στη τελική ευθεία . Εδώ κρίνεται το μέλλον σου και άλλα τέτοια λένε οι γονείς , οι θείοι , οι συγγενείς .
Το παιδί πανικοβάλετε .Τι πρόκειται να συμβεί ; Τι με περιμένει ;
Πάλι διαπραγματεύσεις με του καθηγητές για τα ωράρια .
Αρχίζει η σχολική χρονιά . Επτά ώρες στο σχολείο και στη συνέχεια το πιάνουν οι καθηγητές .
Στοίβες τα βιβλία τα τετράδια . Το παιδί διαβάζει μέχρι τα μεσάνυχτα ή και πιο πέρα για να προλάβει .
Παρακαλούν όλοι να γίνει καμία απεργία , καμία κατάληψη για να βρεθεί χρόνος για επιπλέον διάβασμα .Στο σχολείο παρατηρείτε το φαινόμενο οι μαθητές να πηγαίνουν στο μάθημα που τους ενδιαφέρει και στα άλλα να φεύγουν .
Να μπαίνει ο καθηγητής στη τάξη και να βλέπει ένα – δύο μαθητές . Οι άλλοι προτιμούν να πάνε στο σπίτι για διάβασμα . Στο σχολείο θα χάσουν μόνο την ώρα τους .
Ερχεται το Πάσχα και φεύγει . Μας έμεινα 20 μέρες για τις εξετάσεις.
Το παιδί έχει τρελαθεί .Το άγχος δεν μετριέται. Πηγαίνει στη εκκλησία να μεταλάβει και λέει την μισή ιστορία ( να μην χάνουμε χρόνο ).
Αρχίζει να σκέπτεται πόσες απουσίες έχω κάνει μέχρι τώρα . Πόσες μου μένουν ; Πηγαίνει στο καθηγητή να ρωτήσει και η απάντηση . Μην έρχεσαι καθόλου δεν παίρνουμε απουσίες . Πλέον το σχολείο έκλεισε 20 μέρες πιο μπροστά . Από το πρωί μέχρι το βράδυ διάβασμα Ατελείωτο διάβασμα . Αποστήθιση των πάντων . Η επιτυχία θα κριθεί αν μπορέσει να γράψει κατά λέξη την παράγραφο του βιβλίου . Οποιος ξεχάσει μια λέξη ή την πει με άλλη χάνει μόρια.
Με τις ώρες κάποιος από τους γονείς κάθετε και ακούει το παιδί να απαγγέλνει το βιβλίο από έξω .
Οι γονείς συσκέπτονται τι θα δώσουμε το παιδί τώρα στις εξετάσεις για να το ενισχύσουμε . Θέλουν να το ντοπάρουν όπως τους αθλητές .
Ρωτούν άλλου γονείς , ρωτούν την φαρμακοποιό. Τελικά πάιρνουν πολυβιταμινούχο centrum , tonotil , κρόκο Κοζάνη βοηθάει την μνήμη και βασιλικό πολτό μέλισσας .
Το πρωί που θα πάει να δώσει τι θα του δώσουμε για να φάει .
Κάτι σε σοκολάτα . Mars έχει πολλούς υδατάνθρακες για ενέργεια .
Παραμονή του πρώτου μαθήματος το παιδί διαβάζει μέχρι τα μεσάνυχτα . Οι γονείς φωνάζουν να πάει να κοιμηθεί .Υπενθυμίζουν τις οδηγίες των καθηγητών για τον απαραίτητο ύπνο .
Πέφτουν όλοι να κοιμηθούν . Ενας ύπνος όλο εφιάλτες . Κατά τις πέντε σηκώνετε ο πατέρας . Νωρίς είναι ακόμη λέει η μητέρα . Δεν μπορώ άλλο θα κατέβω κάτω . Και πάει και στήνετε στο PC να περάσει η ώρα .
Στις 6,45 σηκώνετε η μητέρα και αρχίζει να ετοιμάζει το ενισχυμένο πρωινό . Πρώτα το tonotil μετά γάλα με κακάο και στο τέλος μία σοκολάτα Mars.
Ο πατέρα δεν θα πάει στη δουλειά .Πήρε δύο μέρες άδεια για ψυχολογική ενίσχυση του παιδιού.
Το παιδί καθυστερεί να έλθει . Κάθεται και διαβάζει οτι νομίζει ότι δεν θυμάται . Βασικά δεν θυμάται τίποτε και αυτό δημιουργεί πανικό.
Θέλει να κάνει εμετό . Είναι άρρωστο .Το άγχος πέρα από κάθε όριο.
Η μητέρα να επιμένει να φάει . Πώς θα πάει νηστικό θα λιποθυμήσει.
Το φαγητό δεν κατεβαίνει .Το στομάχι είναι κόμπος .
Ανοίγουμε την πόρτα να μπει καθαρός αέρας .
Ντύνεται σαν ρομπότ και το μυαλό στο μάθημα που το περιμένει.
Ο πατέρας το πηγαίνει στο σχολείο με το αυτοκίνητο και εύχεται καλή επιτυχία και θράσος να μην φοβάται τίποτε .
Οι ώρες δεν περνούν . Αργησε να επιστρέψει . Τι έγινε; Καθυστέρησαν να τους δώσουν τα θέματα ;
Κάποια στιγμή εμφανίζεται στη πόρτα . Νευρικότητα .
Πώς έγραψες ; Ηταν εύκολα ; Πάρε τον καθηγητή να τον πεις .
Ανοίγει το βιβλίο και συγκρίνει . Αυτό δεν το έγραψα . Εκείνο δεν το υποψιάστηκα ήταν παγίδα . Παίρνει τον καθηγητή .
Πάει το πρώτο μάθημα .
Μεθαύριο το δεύτερο μάθημα .
Μετά από 5 χρόνια που θα έχει τελειώσει θα χρειαστεί να κάνει άλλα δύο χρόνια μεταπτυχιακό .
Μετά να περιμένει πότε θα γίνει προκήρυξη του ΑΣΕΠ.
Πάλι διάβασμα πάλι εξετάσεις.
Πρώτος μισθό 700 ευρώ
Χαλάλι ο κόπος τόσων χρόνων . Τι άλλο θέλει από την ζωή ;
........................................................................................................................
16-2-2019
Τα χρόνια πέρασαν τόσο γρήγορα .
Πήρε το μεταπτυχιακό και συνέχισε και τελειώνει το διδακτορικό .
Κάνει ανακοινώσεις εργασιών .
Παρακολουθεί σεμινάρια και διοργανώνει σεμινάρια .
Συμμετέχει αμισθί στη λειτουργία του πανεπιστημίου .
Πήρε υποτροφία στο διδακτορικό και προσδοκά μια ακαδημαϊκή καριέρα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου