Οτι θέλετε να μάθετε στη LivePedia

26/8/18

Δημόσιος Υπάλληλος - Διαδικασία συνταξιοδότησης - Δικαιολογητικά


Εδώ θα αναφερθώ στη περίπτωση που συμπληρώνεις τα 67 χρόνια και απολύεσαι από την υπηρεσία λόγω του χρόνου ηλικίας.

Αύγουστος 2018

Πριν το τέλους του χρόνου περίπου 4 μήνες σου στέλνουν ενημερωτικό  έγγραφο που σε ενημερώνει ότι «τέλος αυτό ήταν» στις 31-12-2018 θα χαρούμε να μας αδειάσεις την θέση !

Μαζί σου στέλνουν και τα δικαιολογητικά που πρέπει να μαζέψεις (βλέπε. παρακάτω).

Δεκέμβριος 2018
Ανακοινώνεται το ΦΕΚ της απόλυσης:

28 Ιανουαρίου 2019
Καταθέτω τον φάκελλο με όλα τα δικαιολογητικά στη γραμματεία της υπηρεσίας μου .

14 Φεβρουαρίου 2019 
Η υπηρεσία μου στέλνει την απόφαση της απόλυσης και το ΦΕΚ

20 Φεβρουαρίου 2019
Η υπηρεσία μου στέλνει το πιστοποιητικό μεταβολών (το είχα αιτηθεί τον Σεπτέμβριο 2018 !!!)

5 Μαρτίου 2019 
Η υπηρεσία μου στέλνει την βεβαίωση κρατήσεων
(την είχα αιτηθεί τον Σεπτέμβριο 2018 !!!)

7-6-2019
Μου καταβάλουν προκαταβολή σύνταξης και αναδρομικά για τους μήνες που πέρασαν

18-6-2019
Πρωτοκολλείται η αίτηση συνταξιοδότησης από το Γενικό Λογιστήριο.

Απαιτούμενα δικαιολογητικά







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου